Støtt oss

Du kan støtte Nyrekreftforeningen på flere måter:

• Du kan donere et beløp til LYS
  • Du kan donere et beløp til Nyrekreftforeningen direkte
  • Du kan kjøpe våre flotte støttearmbånd
  • Du kan melde deg inn i Nyrekreftforeningen. Se medlemskapsvarianter under.

Donasjon til LYS
LYS er innsamlingsorganet til Nyrekreftforeningen. Alle inntekter går uavkortet til nyrekreftforskning på OUS Radiumhospitalet. Ønsker dere å organisere en slik innsamlingsaksjon, ta kontakt på epost: solveigg@nyrekreftforeningen.no for retningslinjer og grafisk materiale.

Donasjon til Nyrekreftforeningen
Ved donasjon direkte til Nyrekreftforeningen går pengene til å drifte og bygge foreningen samt hjelpe pasienter, pårørende og etterlatte. Kontonummer til Nyrekreftforeningen er 1503.43.38369.

Kjøp av armbånd
Armbåndene er laget i kraftig oransje silikon og koster kr 30,-  Ved kjøp av to eller flere kr 25,- pr. stk. Porto kommer i tillegg. Du bestiller enkelt ved å sende en mail til solveigg@nyrekreftforeningen.no med ditt navn og adresse, samt hvor mange du ønsker. Bruk gjerne skjemaet til høyre på siden. Du får en faktura som PDF til din epostadresse.

armband_200h

Medlemskap
Om du ønsker å melde deg inn i Nyrekreftforeningen, kan du sende en mail til solveigg@nyrekreftforeningen.no Oppgi navn og adresse og hva slags medlemsskap du ønsker. Bruk gjerne skjemaet til høyre på denne siden. Du vil få tilsendt faktura som en PDF-fil til din e-post adresse, evt. i post til din hjemmeadresse om du ønsker dette.

• Medlemskap:  kr. 300,- pr år.
  • Familiemedlemskap  kr 500,- pr år
  • Støttemedlem: kr 200,- pr år
  • Bedriftsmedlemskap: kr 1000,- pr år

Medlemskapet løper pr. kalenderår inntil man melder seg ut. Utmelding må skje senest i løpet av desember året før utmelding.

Fyll inn skjemaet under for å sende oss en epost. Velg tema for henvendelsen.

Ditt navn

Epost-adresse (påkrevd)